poniedziałek, 1 marca 2010

Galeria Bezdomna znalazła dom

Dziś mam pewna ciekawa informacje i jednocześnie propozycje - wystawa: spotykamy się, pokazujemy nasze prace, wszystko za free w dobrej, luźnej atmosferze, miejscówka jest... aha, najważniejsze, nie koniecznie foto i  nie tylko dla ludzi z Koszalina...  

Dla przybliżenia idei informuje, ze Galeria Bezdomna (filmik z jedej z wystaw) to inicjatywa dwóch fotografów Andrzejów: Świetlika i Sikory – pojawia się spontanicznie i znika, wędruje po świecie bez formalności, bez pompy, a najbardziej ceni sobie wolność i swobodę wypowiedzi. Przede wszystkim daje możliwość pokazania swojego spojrzenia na rzeczywistość i spotkania twarzą w twarz z innymi ludźmi o podobnych zainteresowaniach...

Jeśli chlelibyście się dowiedzieć więcej dajcie znać, myślę, że jest to o tyle ciekawe ponieważ obok siebie spotykają się ludzie z różnych środowisk i rożnym doświadczeniem...tu oficjalna strona Galerii Bezdomnej 

5 komentarzy:

  1. no i piknie!
    kiedy ma się odbyć, bo coś nie znalazłem albo niedoczytałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) narazie organizujemy ludzi, mysle ze z data i dokladnym czasem to najmniejszy problem, bo projekt ten opierasie na ludziach (mysle jednak, że nie wczesniej niz czerwiec;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja się pisze, do organizowania oczywiście także. zgłoszenie wysłałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idea bezdomnej ruszyła w Koszałkowie jakiś czas temu. Jetem w trakcie rozmów z Andrzejem Świetlikiem. Komitet powstaje. Nie wiedziałam że alternatywnie też się co dzieje. Jak będę znała szczegóły dam znać o ile jesteś zainteresowany:P:P:P Miejsce już jest a termin... Koło września jak mniemam

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe prosze poczytac odnosniki:P :)raczej nie alternatywnie tylko to samo:P jeszcze prosze o podpisywanie sie...

    OdpowiedzUsuń