środa, 1 września 2010

Czas wolny



                      (Stalheim Fossen, 35mm/f8, 30sek. , ISO200, filtr podczerwony- konwersja na B&W)

Po długim czasie przerwy, kilku podróżach i sporym kawałku czasu na przemyślenia, postanowiłem nieco zmienić sposób prezentacji zdjęć (co widać), spowodowane jest podstawowym pytaniem: co i jak prezentujemy na blogach? Dlaczego jest to najczęściej zdjęcie skanowane, lub cyfrowy plik, a nie materialne fotografie - skończony produkt naszych działań? Wybrałem prezentacje gotowych zdjęć, wyglądają na coś żywego, chyba lepiej....
Inna rzeczą, która nie dawała mi spokoju był stan fotografii (tak ogółem i mniej ogółem:)-wiadomo temat wałkowany po tysiąc razy) no i jedyna rzecz mi wpadła do głowy -fotografia ma się tak samo od ponad 80 lat [wiadomo kończy się:)]ale to raczej z ludźmi  jest gorzej, którzy wciąż nie mogą pogodzić się, że postmodernizm nie minie (no może kiedyś) i ich oczekiwania na przełom. Wniosek taki, że nie ma na co czekać tylko "róbmy swoje" lepiej, gorzej, co za różnica i tak to już było....:D
A jeśli chodzi o muzykę...Helios-Bless This Morning Year świetna jest ta płyta jeśli ktoś lubi takie klimaty oczywiście.

2 komentarze: