poniedziałek, 13 września 2010

Reklama

Przeglądając ostatnio z ciekawości reklamy sprzętu fotograficznego, muszę stwierdzić, że producenci mają fotografów za co na mniej osobliwe osoby. Niech świadczy fakt, że zawsze przed nakręceniem klipu reklamowego dopasowuje się charakter reklamy do odbiorców reklamy. I tak reklamy proszków do prania charakteryzują się prostotą przekazu z mocnym naciskiem na nazwę marki, reklamy samochodów często to efektowne wizje artystyczne oraz efekty komputerowe. Jak natomiast reklamowany jest sprzęt foto a więc czym cechują się odbiorcy ?;)

Manfrotto, na nowo zdefiniowała postrzeganie takiej przyziemnej konstrukcji jak statyw:) Piosenka powstała niestety specjalnie i tylko na potrzeby reklamy...szkoda;)



Jeśli chodzi o firme Pentax, to właściwe oni zawsze byli dziwni... koszmar nocny pt. "ŁAJDODAJO"!?;)



 Jest jeszcze Sony u nich natomiast nie wiadomo czy namawiają do zakupu czy też nabiją się z potencjalnego klienta:)



  "Fotografować na zombie" przynajmniej zrozumiałem ten ostatnio często używany związek frazeologiczny;)
Jak więc widać wg. producentów, ludzie fotografujący nie są normalni....

1 komentarz:

  1. hahahaha, niemoge z sony! :D czasem wymyślając jakąś reklamę można daleko odejść od punktu startu, problem gdy nie spojrzy się krytycznie na wynik takiej burzy mózgów :D

    OdpowiedzUsuń